woensdag 15 februari 2012

Artis Februari 2012

Dierentuin is altijd perfect om een camera uit te proberen, met mijn jaar abonnement kan ik hier regelmatig mooie foto's schieten. Bij bovenstaande foto kom ik er achter dat ik nog een apparte lens moet kopen voor Macro opnamen, met mijn Tamron 18mm tot 200 mm speciaal voor de Nex 5n red ik het niet. Dus sparen maar.
Door het glas van een aquarium is altijd moeilijk fotograferen, oefenen maar.
Door gaas van een hek is ook moeilijk foto te maken, deze uil kon ik nog net een foto van maken.
Nieuwsgierige struisvogel doet het altijd goed.
Stokstaartje
Reiger, deze foto vind ik zeer geslaagd uitgerekend bij Artis maak ik de mooiste foto van een reiger welke je in heel nederland tegenkomt.
Olifant, met een contactlens.
Munba baby olifantjes is bijna geen olifantje meer.
Krokodil
Kameel
Bevroren waterval
Deze hagedis lijkt zo uit jurasicpark weggelopen
Closeup, ook weer jammer door glas heen.
Gier
Knuffeldiertje
Aap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten